/ Inspirerende omgeving voor vernieuwing & impact

Neem contact op

Een vraag? Idee? Of gewoon even sparren over de mogelijkheden? Neem contact op.

We denken graag met je mee. Of je nu precies weet wat je zoekt of juist nog wat inspiratie nodig hebt: we staan voor je klaar. Mail, bel of vul het formulier in. Net wat voor jou het makkelijkst is!

We reageren snel op jouw bericht. En altijd met aandacht.

Stuur een bericht

Bedankt! We hebben je bericht ontvangen.
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Maak kennis met ons team

Floor
Sales & Eventproducer
Bram
Sales & Eventproducer
Dainy
Sales & Eventproducer
Barry
Foodmanager
Lisa
Eventmanager
Jerrie
Business Unit Manager
Tim
Operationeel Manager
Bas
Kok
Tristan
Eventmanager
Peter
Facilitair Coördinator
/ Creëert ruimte om te ontmoeten

VEELGESTELDE VRAGEN

Vanaf hoeveel personen kunnen we bij jullie terecht?

We organiseren evenementen vanaf 50 personen. Zit je daar nét onder en vindt jouw event binnen 4 weken plaats? Neem dan gerust contact op: we denken graag met je mee!

Wat is er inbegrepen bij het huren van de linkervleugel of rechtervleugel?

Bij elke vleugel horen meerdere zalen die je exclusief tot je beschikking hebt. Je mag de gang aankleden met je eigen branding. Op de pagina van de vleugels vind je een compleet overzicht van de ruimtes per vleugel.

Wat is het verschil tussen de Winter Wonder Werf en de Zinderende Zomerkade?

Ons speelkwartier aan het water verandert met de seizoenen mee! Van een hartverwarmende winter tot aan een zinderende zomer. In de winter warm je je op bij de kachel met glühwein, in de zomer zit je met je voeten in het zand en een koud biertje in je hand. De catering, spellen én aankleding passen we namelijk helemaal aan op het seizoen. Alles om jou ruimte te geven om te inspireren, verbinden en nieuwe inzichten te krijgen.

Tot hoe laat kunnen we gebruikmaken van de locatie?

Je evenement kan bij ons tot 23.00 uur doorgaan.

Toegankelijkheid mindervaliden

Bij DUS is alles op de begane grond en vind je dus geen trappen, hoge drempels en andere obstakels. Wij zijn dus super toegankelijk per rolstoel en/of scootmobiel. Kom je met de auto? Dan kun je vooraan parkeren op de speciale plekken. Geef dit wel van tevoren even door aan de organisator.

Hoe is de parkeergelegenheid geregeld?

Met 300 gratis parkeerplekken pal voor de deur hoef je nooit te zoeken naar een plek: je stapt zo naar binnen! Rijd je elektrisch? Geen zorgen, er staan 4 laadpalen voor je klaar. En kom je met de fiets? Ook daarvoor is genoeg plek.

Is er een garderobe of zijn er kluisjes?

We hebben helaas geen kluisjes. Wel is er een (onbewaakte) garderobe aanwezig in de lobby én het Speelkwartier.

Hoe lang duurt het om van het Meetingcentrum naar het Speelkwartier te komen?

Binnen 30 seconden sta je aan de overkant, met een frisse neus tussendoor inbegrepen. Je loopt onder onze vrolijke, gekleurde paraplu’s door richting het Speelkwartier. Regent het? Geen zorgen, wij hebben genoeg paraplu’s klaarliggen (en hangen) om iedereen droog over te laten steken.

Eerste contact

Wat leuk dat je een event wilt organiseren bij ons! We nemen zo snel mogelijk contact met je op om je aanvraag te bespreken. Na dit gesprek krijg je een eerste voorstel met alle mogelijkheden op een rijtje.

Locatiebezoek

We leiden je graag rond door onze unieke locatie om met je mee te denken over verdere mogelijkheden en de invulling van jouw evenement. Hierna krijg je een aangepast voorstel op maat.

Bevestiging & voorbereiding

Yes, we gaan aan de slag! We stemmen samen de hoofdlijnen af: van ruimtes en techniek tot catering. Jij deelt wat de specifieke wensen zijn, wij denken creatief mee. En natuurlijk maken we samen een goede planning, zodat alles soepel verloopt.

Productie

Alle details worden afgestemd. Techniek? Check. Inrichting? Check. Catering die mensen nog lang bijblijft? Dubbelcheck. We maken een strak draaiboek zodat iedereen weet wat wanneer gebeurt.

Uitvoer & evaluatie

Showtime! Tijdens het evenement zorgen wij dat alles soepel verloopt. Daarna blikken we samen terug: wat ging goed, wat kan nog beter? Zo maken we elk volgend evenement nóg sterker.